وندي نورمن يکي از بهترين ها در زمينه بازاريابي تلفني نوشته است: ” از انجام تماس هاي بازاريابي متنفرم. نمي دانم چه بايد بگويم و چگونه بايد حرف بزنم. هيچ نوع آموزشي براي فروش نداشته ام و براي جذب مشتريان جديد به کار گرفته شده ام؛ اما در 4 هفته گذشته حتي يک مشتري جديد را نتوانستم اضافه کنم “. آيا شما هم احساسي مشابه وي داشته ايد؟ آيا از پذيرفته نشدن خسته شده ايد؟


آيا از موفقيت هاي اندکي که در زمينه بازاريابي تلفني به دست آورده ايد؛ خسته شده ايد؟ انجام هر يک از اشتباهات زير مي تواند فرآيند فروش شما را از بين ببرد و باعث شود که از شغل خود لذت نبريد.


1- به کارگيري بازاريابي فشاري به جاي بازاريابي کششي


اکثر ما، افراد تحميل گر که تمام مدت در مورد خودشان حرف مي زنند؛ دوست نداريم. به مدل بازاريابي خود فکر کنيد. آيا به طور مداوم اطلاعات مربوط به خودتان؛ محصولات و خدمات تان را به شنونده تحميل مي کنيد؟ اين امر باعث مي شود که مشتري احتمالي به جاي آن که جذب بشود؛ از شما فاصله بگيرد.


بر روي نگراني ها و موضوعاتي که براي مشتريان احتمالي کسب و کارهاي کوچک جذاب هستند؛ تمرکز کنيد و به آنها چيزهايي را پيشنهاد بدهيد که مي خواهند. شما به آنها کمک خواهيد کرد؛ آنها را به مشتري تبديل کرده و درآمد خود را افزايش مي دهيد.


2- عدم ايجاد راهنمايي هايي که به اندازه کافي تعيين کننده باشند


بازاريابي در واقع آغاز مکالمه اي با مشتريان احتمالي است؛ بنابراين مي توانيد دريابيد که آنها چه نيازهايي دارند و همچنين به آنها کمک کنيد تا راه حل پيشنهادي شما را به خوبي درک بکنند. براي موفقيت بيشتر در کسب و کار، سعي کنيد مردم را به گونه اي راهنمايي کنيد که بهتر بفهمند شما چه مي کنيد و مشتريان احتمالي ترغيب شوند که با شما ارتباط برقرار کنند.




آيا نوع بازاريابي شما؛ راهنمايي هاي کافي براي مخاطبان تان به همراه دارد و به مکالمه با مشتريان احتمالي مي انجامد؟


با ارسال پيامک هاي بازاريابي مناسب، تبليغات تجاري و استراتژي هاي آنلاين و آفلاين مي توانيد جرياني از اين راهنمايي هاي کاربردي براي مخاطبان ايجاد نماييد.



.


ادامه متن را با کليک بر روي لينک اصلي زير بخوانيد:


10 اشتباه در بازاريابي تلفني که بايد از آنها اجتناب کنيد


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : بازاريابي ,کنيد ,احتمالي ,مشتريان ,راهنمايي ,تلفني ,بازاريابي تلفني ,مشتريان احتمالي ,اجتناب کنيد ,آنها اجتناب ,براي مخاطبان ,زمينه بازاريابي تلفني
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کلینیک دندانپزشکی تخصصی قلهک وبگاه دکتر مهدی نعمتی دکوراسیون برتر آموزش زبان انگلیسی با جدیدترین روش ها سه سوته خرید کن تحویل بگیر طلبه مجازی نمونه سوالات کلیدی پرده دوزی درجه 2 تهران آموز چگونگی درمان رویش مجدد موهای ریخته شده